piątek, 16 grudnia 2016

Naznaczeni śmiercią, czyli reklamujemy #6

Hej,

dawno nie dodawałam niczego luźniejszego, dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią nowej serii Veroniki Roth. Tak, tak, wiem - nieraz ukazywałam swoją niechęć do trylogii wydanej przez tą panią (na blogu znajdziecie recenzje wszystkich tomów związanych z {Niezgodną}), ale należę do osób uwielbiających dawać drugą szansę. Dlatego też nie przedłużam i przedstawiam notkę od samego wydawnictwa!



Kochani,

miło nam poinformować, że jesteśmy wydawcą nowej serii Veroniki Roth. Pierwszy tom cyklu zatytułowany „Naznaczeni śmiercią” ukaże się jednocześnie w 33 krajach na świecie 17 stycznia 2017 r.

Fabuła nowej serii będzie dla niektórych sporym zaskoczeniem. Autorka przeniesie czytelników w świat odległej galaktyki.


Autor: Veronica Roth
Tytuł: Naznaczeni śmiercią
Data premiery: 17. 01. 2017
Tytuł oryginalny: Carve The Mark
Tłumacz: Zuzanna Byczek
ISBN oprawa miękka: 978-83-7686-530-0
ISBN: oprawa twarda: 978-83-7686-531-7
Cena detaliczna op. miękka: 44,90
Cena detaliczna op. twarda: 49,90



Opis:
Nowa powieść autorki kultowej serii „Niezgodna”. Jednoczesna premiera w 33 krajach!
Na jednej z planet w odległej galaktyce żyją dwa nienawidzące się wzajemnie i walczące o władzę ludy. Losy Cyry i Akosa splatają się brutalnie. Początkowa wrogość przeradza się we wzajemne ukojenie. Kiełkujące uczucie wymaga zaprzeczenia dawnym relacjom, obsesjom, wyobrażeniom. Naznaczeni śmiercią, naznaczeni stratą. Wyzwoleni przez miłość.

UWAGA!!
W związku z premierą, dla fanów twórczości autorki szykujemy mnóstwo niespodzianek i konkursów.

Osoby, które dokonają zakupu książki w przedsprzedaży otrzymają unikatowy booklet ze specjalnie napisanym przez Veronikę epilogiem powieści „Wierna”.

Fani „Gwiezdnych Wojen” i sagi „Niezgodna”, drżyjcie!

CZUŁEŚ MOC? WEJDŹ W NURT! 

I jak? Zainteresowani? :)

***

8 komentarzy:

  1. Szczerze? Osobiście mam dość tego typu historii. Nudzi mnie już czytanie książek, gdzie występują dwa różne światy, walki pomiędzy nimi itp. Chyba za dużo naczytałam się takich rzeczy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs! x
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/12/real-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, że jestem zainteresowana :D pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ciekawe i na pewno muszę sięgnąć po tą książkę.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nowa powieść zainspirowała moją koleżankę. Więc jak tylko pojawi się konkurs, odeślę ją do Was. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeee, młodzieżówki to nie mój klimat. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak ciebie, poprzednia seria autorki mnie nie zachwyciła. No ale warto dawać drugą szansę, więc zobaczymy.

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mnie ta historia zainteresowała, jak tylko zobaczyłam notkę wydawnictwa! ;) Do Niezgodnej ani trochę mnie nie ciągnie, ale bardzo podobało mi się letnie opowiadanie pani Roth, więc chętnie przeczytam i tę historię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada :) Może spróbuję z czymś nowym... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.