poniedziałek, 27 czerwca 2016

Bluszczowe wyzwanie - Wakacje na 6!

Cześć! :)

Jako że mamy wakacje (odkrycie, geniuszu), to panna Królik i ja postanowiłyśmy zrobić coś szalonego. Nie chodzi tutaj o skok na bungee, pływanie z rekinami czy też wchodzenie w konflikt między fankami Peety czy Gale'a. Adrenalina miewa pozytywne skutki, jednak wolimy zostawić takie zabawy komuś innemu. My natomiast postanowiłyśmy zrobić mini wyzwanie wakacyjne!
Tymczasowy banner.

O co w tym wszystkim chodzi? Już Wam tłumaczymy!
Każda z nas stanęła przed domowymi biblioteczkami i spośród dziesiątek tytułów wybrała sześć, które stworzyły wakacyjny stosik. Na przeczytanie (a także zrecenzowanie) tych książek mamy czas od 1 lipca do 31 sierpnia, do godziny 23:59. Ciekawie, prawda?
Zaraz nam napiszecie, że w tym wyzwaniu nie ma ani odrobiny szaleństwa i nasza kreatywność jest bliska zeru. Przecież wiele osób tworzy takie listy i nie nazywa ich z automatu wyzwaniem. Tylko czy inni, pod koniec ukończonego wyzwania, zamierzają nagrodzić drugiego uczestnika drobnym upominkiem w nagrodę za dotrzymanie danego słowa? Jakoś rzadko się z tym spotykamy. A my – mimo napiętego grafiku – spróbujemy swych sił w tej „rywalizacji”! W końcu będziemy się wzajemnie motywować!
Dlatego przyszedł czas na prezentację tytułów, które dostąpiły zaszczytu i są głównymi gwiazdami naszego wyzwania. Jesteście ciekawi, co możecie tam odnaleźć? :)

Oto papierowa elita sławy...
#Ivy:


Kat Zhang – [Co ze mnie zostało]
Victoria Scott – [Tytany]
Lauren Oliver – [delirium]
Lauren Oliver – [pandemonium]
Lauren Oliver – [requiem]
James Frey n Nils Johnson-Shelton – [Endgame. Wezwanie]


i panny Królik:



Rainbow Rowell – [Fangirl] ∙
Jandy Nelson – [Oddam ci słońce] ∙
Kim Holden – [Promyczek] ∙
Samantha Shannon – [Czas żniw] ∙
Rainbow Rowell – [Eleonora&Park] ∙
Susan Ee – [Angelfall] ∙


A może ktoś z Was skusi się na takie wyzwanie i znajdzie kogoś, z kim może „rywalizować”? ;)
No i – oczywiście – życzcie nam powodzenia!

18 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :) Trzymam kciuki za Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna inicjatywa :D może się do niej dołączę, jak już będę w domu, gdzie wybiorę 6 tytułów buahah.

    OdpowiedzUsuń
  3. Królikowy stosik już przeczytałam... trzymam kciuki i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa forma rywalizacji :D Powodzenia :)
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Fangirl i Oddam Ci słońce. Polecam tą drugą, tej pierwszej nie. No i życzę Wam powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. super a ja bede czytac delirium! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Promyczek i całą serię Delirium gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejuśku, Ivy! Czytaj "Endgame" <3 A Ty Panno Królik- pochłaniaj "Oddam Ci słońce" <3 I na Zeusa, dzielcie się opiniami jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Was kciuki, czekam na recenzję Tytanów i oby się Wam udało. Przez chwilę się zastanawiałam, czy się też nie zabrac do podobnego wyzwania, bo pół roku bez wyzwań to już długo (nacieszyłam się już brakiem zobowiązań...), ale tak stwierdzam, że za wiele typowo wakacyjnych książek nie posiadam, a i mogę się nie wyrobić. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyzwanie! Życzę Wam powodzenia. ;)
    P.S. "Tytany" jak dla mnie to dobra książka, kolejna ciekawa historia stworzona przez Victorię Scott.
    Pozdrawiam,
    Chaotyczna A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, interesująco :D
    Trzymam kciuki! :D
    Cóż, na pewno dacie sobie radę :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam na moją nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Trzymam za Was kciuki Dziewczyny! A z zaprezentowanych przez Was tytułów znam i czytałam jedynie serię Delirium, ale bardzo mi się podobała - warsztat Pani Oliver bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jaki świetny pomysł - trzymam kciuki za Was obie. Mi bardzo podobało się "Oddam Ci słońce" ale najbardziej jestem ciekawa jak Wam się spodobają "Endgame" i "Promyczek" ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i trzymam za wszystkich kciuki! :)

    http://1carlsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Endgame i mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu! :>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł! Życzę powodzenia w czytaniu tych stosików i oczywiście miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Promyczek - ależ zazdroszczę! Też bym chciała strasznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.