poniedziałek, 17 lipca 2017

Miłosny układ, czyli reklamuję #9

Cześć,
Coraz częściej młodzi autorzy opowiadań umieszczanych na platformie Wattpad zastanawiają się nad wydaniem swojej twórczości. Zaczynają wtedy marzyć o egzemplarzu własnej książki w dłoniach, o przytuleniu go, powąchaniu... znaczy się podzieleniu swoim talentem do kreowania wyimaginowanego świata z szerszym gronem odbiorców. Tylko że jest maleńkie ale — nie wszystkim udaje się zachwycić wydawnictwa. Jednakże Layla Wheldon nie musiała przełykać goryczy porażki, gdyż jej opowiadanie... podbiło serce wydawnictwa Helion. Debiutancka powieść Sandry Sotomskiej (która ukrywa się pod pseudonimem) zasiądzie na księgarnianych półkach 17 sierpnia tego roku, a ja tymczasem przedstawię Wam nieco więcej informacji o książce...


Autor: Layla Wheldon (Sandra Sotomska)
Tytuł: Miłosny układ
Seria: Dance & Sing & Love
Tom: I
Wydawnictwo: Helion (Editio Red)
Ilość stron: 528
ISBN: 978-83-283-3595-0
Premiera: 17.08.2017




OPIS:

Numer 1 na wattpad.com w kategorii Romans — ponad 2 miliony odsłon!
Livia Innocenti jest zawodową tancerką. Razem z zespołem robi show podczas koncertów i teledysków największych gwiazd muzyki.
James Sheridan jest topowym piosenkarzem, bożyszczem fanek i ulubieńcem portali plotkarskich.
Spotykają się w Rzymie w czasie wspólnego tournée po Europie. Livia szybko przekonuje się, że woda sodowa uderzyła młodemu celebrycie do głowy. Nikt jej tak nie wkurza na próbach, jak arogancki i egoistyczny James. Na dodatek choreografia przewiduje kilka utworów w ich wykonaniu w duecie. Początkowo nie potrafią się dogadać i nawzajem się ignorują, jednak serca nie da się oszukać, nie na dłuższą metę. Czy będzie to szczęśliwy układ? Jakie role przyjdzie im wspólnie zatańczyć w tej historii?
Podążanie za głosem serca nie zawsze jest takie proste, jak się wydaje, i nie zawsze słuszne. Czasem kierowanie się rozumem jest najlepszą drogą, bo miłość, zamiast uszczęśliwiać, potrafi sprawiać ból.
Zatrać się w historii pełnej pasji, pożądania, zwrotów akcji i gorących rytmów. Po prostu dance & sing & love!

I CO NIECO O SAMEJ AUTORCE:

Layla Wheldon — to pseudonim Sandry Sotomskiej na portalu dla młodych twórców wattpad.com, na którym publikuje od 2015 roku. Choć na co dzień studiuje informatykę, jej pasją jest pisanie — pisze od kilku lat. Układ na szczęście to jej debiut pisarski. Książka przez długi czas utrzymywała się na wattpad.com jako nr 1 w Romansach i osiągnęła rekordową liczbę odsłon — ponad 2 miliony. W przygotowaniu są kolejne tomy serii Dance & Sing & Love. Autorka interesuje się muzyką oraz językiem angielskim, kulturą Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Australii. Lubi podróżować i poznawać nowe miejsca.

I jak? Zainteresowani? ;)

7 komentarzy:

  1. Przede wszystkim, bardzo podoba mi się to, że młodzi pisarze mają jeszcze jakąś szansę na przebicie i wybicie się spośród mnóstwa dobrych (bardziej lub mniej) tekstów. Także wielkie brawa dla autorki, a książkę chętnie bym kiedyś przeczytała. :)

    NaD okładkę ←dawne LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka pierwszych rozdziałów na Wattpadzie, ale ta książka jakoś do gustu mi nie przypadła - nie moje klimaty.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dwóch miesięcy czekałam na wydanie jej, cieszę się, że niedługo będę mogła ją mieć w swoich dłoniach! :) Zakochałam się już czytając na Wattpadzie! :)
    Kolejne Życia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresowana. Nie mogę się doczekać premiery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam tę książkę jeszcze na wattpadzie. Powiem tak całkiem fajny początek potem nie wiem, bo od razu przeskoczyłam do końca. :D Ale całkiem fajna książka do poczytania na rozluźnienie.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  6. Opis brzmi kusząco, a tak sie sklada, że romanse uwielbiam, to pewnie kiedyś sięgnę ☺
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jestem po! :D
    Wrażenia jak najbardziej na plus. Książka jest mało ambitna, ale leciutka i zdecydowanie warta polecenia miłośnikom romansu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.