czwartek, 22 lutego 2018

„Uwolnij mnie” Darii Skiby, czyli reklamuję!


Cześć,
znacie może Darię Skibę? Skromną właścicielkę bloga Kraina Książką Zwana? Jeżeli odpowiedzieliście na te pytania twierdząco, to zapewne to, co zaraz tutaj ogłoszę jest już Wam znane i z niecierpliwością wyczekujecie TEGO dnia. Przypuszczam jednak, że znalazły się tutaj duszyczki, które pokręciły przecząco głową i czym prędzej zapragnęły wyruszyć na poszukiwania pewnych informacji. Otóż nie musicie ruszać się z miejsca, ponieważ zaraz podzielę się z Wami tymi sekretnymi wieściami. :)
Zanim zaproszę wszystkich do zapoznania się z opiniami Darii, które – swoją drogą – zawsze są rzetelne i na poziomie, pozwólcie, że przedstawię zapowiedź książki tej przemiłej damy.


Jesteście gotowi? :)


Autor: Daria Skiba
Tytuł: Uwolnij mnie
Wydawnictwo: Vectra
Ilość stron: ??
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Premiera: 18 maja 2018

OPIS:
Jak bardzo miłość może zaślepić?
Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?



I jak? Zainteresowani? Bo ja bardzo! Już nie mogę się doczekać premiery! :)



8 komentarzy:

  1. Myślę, że sięgnę po nią :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie skuszę na lekturę. To nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani zostawiam Wam link do trailera ksiazki Pani Darii, który przekonał mnie do tego, a nawet bardzo zachęcił, by jednak przeczytać tę książkę. Filmik jest niesamowity jeśli nie byliście do końca przekonani dotychczas co do tej książki zapewniam zże po obejrzeniu filmiku podobnie jak ja zmienicie zdalnie.

      https://youtu.be/ulIbq167HCo

      Usuń
  3. Kochana, pięknie dziękuję za wspaniałą zapowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądam na bloga Darii, więc czekam na książkę. Z chęcią przeczytam, jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy to moje klimaty, ale może kiedyś przeczytam ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że jestem zainteresowana. Kojarzę blog Darii, więc sama przyznasz, że z tego powodu pojawia się jakieś wrażenie, że książkę czytać będzie się jeszcze lepiej. :)

    Ściskam,
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie książkowe zapowiedzi, bardzo fajnie jest poznać takie książki przed premierą żeby potem wiedzieć co kupić :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/powrot-do-domu-allan-stratton.html

    Dodaję bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.