niedziela, 8 lipca 2018

Bluszczowa przeprowadzka! ✈


Cześć!

Jeżeli ktoś jest spostrzegawczy, to zapewne już zauważył przeuroczą panią, siedzącą na walizkach oraz umiejscowiony poniżej tego widoku krwistoczerwony napis oznajmiający pewną rzecz: przeprowadzkę. Tak, moi kochani. Otóż podjęłam decyzję, iż najwyższy czas opuścić siedzibę rozrastającego się bluszczu, aby zakorzenić się w zupełnie innym miejscu. Postanowiłam, wraz z Marlu (którą możecie kojarzyć jako SadisticWriter z bloga Zniewolone Treścią), że najwyższy czas spróbować stworzyć coś wspólnego. Coś, co pozwoli nam co nieco poeksperymentować, gdzie na naszych wcześniejszych „ziemiach” gwałtowne zmiany mogłyby przynieść więcej strat, aniżeli korzyści. Dlatego też, jeżeli nadal pragniecie czytać to, co mam do powiedzenia na temat książek, to serdecznie zapraszam na bloga DEMONICZNE KSIĄŻKI. Spokojnie – nie musicie zabierać ze sobą krzyży i wody święconej. Wystarczy nam jedynie, że zaobserwujecie nas i pozostaniecie z nami na dłużej, karmiąc nas komentarzami.


Także nie pozostaję mi nic innego, jak napisać jedno:

1 komentarz:

  1. Już byłam, piekielnie mi się spodobało! Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.