poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Ivy ryzykuje, czyli wyzwanie: Kiedyś przeczytam

Dzień dobry! :)

Dzisiaj przyglądałam się swojej dość pokaźnej biblioteczce i zastanawiałam się, czy nie warto zmobilizować się i nie zacząć czytać książek, które już od jakiegoś czasu zalegają na półkach. Sama od siebie nie dałabym rady z takim zadaniem, ale od czego jest blogosfera i wyzwanie [Kiedyś przeczytam] prowadzone na blogu Lustro Rzeczywistości?


Już za moment poznacie więcej szczegółów.


Oto moja wspaniała dwunastka, którą zamierzam przeczytać do końca roku. Czy dam radę? Pożyjemy, zobaczymy. ;)



Lewa strona:
Virginia Boecker – [The Witch Hunter. Łowczyni]
Marie Rutkowski – [Pojedynek]
Becca Fitzpatrick – [Black Ice]
Lauren Oliver – [requiem]
Lauren Oliver – [pandemonium]
Lauren Oliver – [delirium]

Prawa strona:
Lissa Price – [Starter] ▪
Katarzyna Berenika Miszczuk – [Ja, potępiona] ▪
Katarzyna Berenika Miszczuk – [Ja, anielica] ▪
Joseph Delaney – [Arena 13]
Rachel Cohn – [Beta] ▪
Maggie Stiefvater – [Wyścig śmierci] ▪



Będziecie trzymać za mnie kciuki? :)

***


23 komentarze:

  1. No to życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniu! (Sama biorę udział, więc wiem jakie to ważne! :D)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki wybrałaś. Sześć z nich przeczytałam, a pięć bym chętnie przeczytała :)
    Życzę powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki i wierzę, że dasz radę :) do końca roku jeszcze sporo czasu! http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytania nawet nie na trzy miesiące, dasz radę na spokojnie ;) Black Ice polecam, jest bardzo spoko, ale może po prostu mam słabość do Fitzpatrick. I sentyment :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że będę trzymać kciuki! Ja niestety siły na to wyzwanie już nie znalazłam, to i tak dziwne, że biorę teraz w 4, a w poprzednim tylko w jednym. Może w przyszłym roku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Ja, anielica i Ja,potępiona, bardzo przyjemne pozycje. Trzymam kciuki za wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzymam kciuki! :) Mnie osobiście "Black Ice" się podobał, bo tematyka gór i czegoś jeszcze mnie odrobinę wciągnęła. Ale możesz mieć inne zdanie.
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łowczyni i Starter także u mnie ma liście do przeczytania :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Również biorę udział i mam trochę do nadgonienia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia, no i oczywiście trzymam kciuki <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki! Polecam ci bardzo serdecznie Pojedynek. Tak sie składa, ze recenzja pojawi sie dzisiaj na moim blogu :D bardzo przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam, isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam oczywiswcie za Ciebie kciuki! widze kilka pozycji ktore sama bym chciala przeczytac wiec...powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki :)
    Sama zastanawiam się nad tym wyzwaniem :)

    http://1carlsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. "Black Ice" jest cudowne, zabieraj się za nią jak najszybciej ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam serie Delirium, bo naprawdę chwyta za serce :) Pojedynek również!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko Trylogię ,,Derilium i ,,Pojedynek" obie pozycje polecam!
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! Trzymam kciuki, żeby się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam mocno kciuki!
    Niektóre pozycje to perełki - godne przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu łap za "Łowczyni". Przeczytasz w zastraszającym tempie i zdziwisz się, jak mogła stać nieczytana na półce. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.