poniedziałek, 10 lipca 2017

BLUSZCZOWY BOOK TOUR #3 – ZAPISY!

Cześć,

Czasami zwykłe sugestie mogą dość szybko przeistoczyć się w coś prawdziwego. W coś, co ma przysłowiowe ręce i nogi, dzięki czemu przestają być jedynie wyobrażeniem, a stają się czystym faktem. Tak stało się w przypadku Marii Zdybskiej, autorki [Wyspy mgieł], która to na swoim fanpage rozkminiała, co ma dalej począć ze swoimi papierowymi dziećmi. Podrzuciłam jej pewien pomysł, który tę damę zaintrygował. Otrzymałam kilkanaście pytań związanych z pewnym przedsięwzięciem, aż w końcu słowa zamieniłyśmy w czyn. O czym mowa? Jak już zdążyliście zauważyć tytuł tego wpisu, postanowiłyśmy połączyć siły i zaprosić wszystkich na...


A co takiego trzeba dokonać, aby wziąć udział w tej zabawie? Tego wszystkiego dowiecie się już z podanego niżej regulaminu. Pamiętajcie, aby przeczytać go ze zrozumieniem, aby później nie było niespodzianek. :)


Zanim jednak przedstawię wszystkim zasady, pozwolę sobie na krótkie przedstawienie książki, która zostanie posłana w dłuuugą podróż. Oto jej opis:

Czasami dwie dusze łączy więź silniejsza niż śmierć.

Ona – przybrana córka pirata, uratowana z morskiej kipieli. W jej przeszłości ukryty jest klucz do potężnej mocy, która może przynieść wybawienie lub zgubę.

On – potężny mag, wyrzutek, arogant i sybaryta. Od lat poszukuje, choć sam nie wie, czego i dlaczego.

Kiedy jednak ich drogi się spotykają, przejmują nad nimi kontrolę siły potężniejsze od nich samych. Bogowie i demony, nieumarli i czarnoksiężnicy, zapomniana magia i stracone życia – droga do ich poznania zaczyna się na tajemniczej Wyspie Mgieł.

Jesteście zaciekawieni? Jeżeli tak, to pozwolę sobie przejść do dość istotnej części tego wpisu. A mianowicie chodzi mi o...

ZASADY:

1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 31 lipca (2017 roku) w komentarzach tylko i wyłącznie pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. Proszę również o automatyczne przesłanie na maila (aleksandra.bienio[małpa]gmail.com) swojego adresu. Oczywiście możecie również poprosić o to, aby zapisać Was nieco dalej w kolejce – przecież w danym momencie możecie znajdować się poza domem (wyjazd rodzinny, leczenie szpitalne).

2. W chwili przejęcia paczki od listonosza (lub odebrania jej w punkcie pocztowym) otrzymujecie 14 dni na przeczytanie oraz stworzenie recenzji, którą musicie zamieścić na swoim blogu. Ważne jest też to, aby w jej tytule uwzględnić frazę BOOK TOUR. W recenzji PROSZĘ O UMIESZCZENIE zdjęcia pierwszej strony ze wpisami poprzedników oraz linki do organizatorek akcji (w tym przypadku mowa o BLUSZCZOWYCH RECENZJACH oraz  fanpage autorki, MARII ZDYBSKIEJ). Nie martwcie się – będę Was z tym pilnować, cobyście nie zapomnieli! ;)

3. W trakcie lektury MOŻECIE ŚMIAŁO ZAZNACZAĆ ULUBIONE FRAGMENTY ORAZ KOMENTOWAĆ JE. Każda oznaka czytelnictwa mile widziana! Pamiętajmy, że na koniec książka wraca do samej autorki, a chyba chcecie zrobić jej miłą niespodziankę, nieprawdaż?

4. Po przeczytaniu książki (oraz wypełnieniu pozostałych punktów zabawy) wysyłacie do mnie kolejną wiadomość, w której umieścicie prośbę o adres osoby znajdującej się pod Wami w kolejce. A jako że dla mnie liczy się bezpieczna (jak i szybka) podróż [Wyspy mgieł], dlatego proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym. Tym samym mam prawo życzyć sobie skan potwierdzenia nadania przesyłki bądź jej numer. Przez ten drobny wymóg pragnę być świadoma tego, co się dzieje z książką oraz – w razie niespodziewanej awarii – walczyć z Pocztą Polską o odzyskanie przesyłki!

5. Do każdej paczuszki warto dołączyć coś, co umili czas z książką. Nie każę od razu tworzyć kilogramowych dostaw żywieniowych, ale lizak, szczelnie zapakowane torebeczki herbaty czy zakładka naprawdę ucieszą kolejną osobę. Można nawet dołączyć liścik z życzeniami Przyjemnej lektury! :)

6. Prawie na sam koniec książka trafi w moje ręce, abym mogła wywiązać się ze stworzenia wpisu podsumowującego całą zabawę. Po tym zadaniu odeślę [Wyspę mgieł] do Marysi, aby ta mogła przytulić swoje podróżujące dziecko!

Warto także zaznaczyć zasady zabawy, dlatego też każdy uczestnik ma OBOWIĄZEK umieścić pod recenzją regulamin akcji. Oczywiście nie musicie go kopiować – wystarczy podlinkować. Także

Lista oraz wszelkie inne informacje zostaną podane już po zakończeniu rekrutacji w oddzielnym poście. Również wtedy zostanie odświeżona zakładka BOOK TOUR, abyście mogli kontrolować przebieg zabawy i to, gdzie aktualnie znajduje się książka.

To jak? Skusicie się? :)


16 komentarzy:

  1. To ten... zgłaszam się XD. Co by nie było to daję linka do bloga buahah.
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się chciałam zgłosić, Szefowa mnie ubiegła :D
      Życzę Tobie i Marysi, by ten BookTour okazał się wspaniałą zabawą! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zgłosiłabym się, ale ja do domu wracam dopiero na koniec sierpnia i nie wiem jak będzie u mnie z czasem na czytanie - zaraz po powrocie - szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłabym się, gdybym nie miała teraz miliona innych książek do przeczytania... Ale wszystkim uczestnikom życzę udanej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym jej już nie przeczytała i nie miała swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zgłaszam, ale proszę mnie zapisać tak by książka dotarła do mnie w sierpniu. O ile to możliwe? Wtedy będę miała urlop i więcej czasu. :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym jeszcze o dosłanie pewnej istotnej rzeczy, która jest wspomniana w zasadach. :)

      Usuń
  6. Na ten moment czekam na odpowiedź (aczkolwiek zapytam i tutaj, czy musi to być strikte książkowy blog?), ale bardzo, bardzo chętnie się zgłoszę :)
    Bo marzyłam by wziąć udział w BT już od dawna, WM? Zwłaszcza!
    Serdecznie pozdrawiam!
    ~Zafira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się, blogspot nie jest mi obcy. Niemniej od kilku miesięcy zanosiłam się na założenie bloga już tylko o recenzjach (i książek i filmów, mimo, że nie jest tego jakoś bardzo, bardzo dużo). Właściwie, nie wiem czy nie jest to idealna chwila na to.
      Blog na którym stacjonuję od kilku lat- modelekoni.blogspot.com
      [po przeniesieniu się z poprzedniego, na którym również byłam nie miesiąc czy dwa].
      A nowo założony, na którym już pisę kilka postów [ten weźmie udział w akcji, mimo, że wspomnę na obydwóch]:
      https://recenzjask.blogspot.com/

      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Oczywiście, ze się zgłaszam ;)
    https://myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Tylko wiesz, ostatnie miejsce plis :D
    biblioteczka ciekawych książek.blogspot.com ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    https://booksfromneverlad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w podobnej zabawie, dlatego z wielką chęcią się zgłaszam ;)
    Mój blog: http://kochamy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszamy się! :)
    www.polkigorszegosortu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. A jednak podziękuję. Zastanawiałam się bardzo długo, czy wziąć udział, ale coś mi niestety wypadło. Wiem, że kolejność można zmienić, ale po prostu nie jestem w stanie.
    Obiecuję jednak, że udostępnię banner na Instagramie, może ktoś się jeszcze zgłosi. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, bardzo chętnie.
    https://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.