niedziela, 31 maja 2015

Bluszczowe podsumowanie maja




Maj. Miesiąc, który niektórym kojarzy się z harówką w szkole, kiedy budzimy się z transu, że zbliża się koniec roku szkolnego i trzeba nieco nadgonić materiału, aby świadectwo nie było usypane samymi dwójkami i trójkami. Dla mnie ten miesiąc minął pod znakiem matur. Osiem egzaminów to nie lada wyzwanie, jednak jakoś dałam radę (w końcu musiałam) i teraz pozostało mi czekać na wyniki. Nieco się ich obawiam, bo coś czuję, iż zawaliłam matematykę. Co jak co, ale to moja pięta achillesowa.
Przejdźmy jednak do ważniejszych spraw, a dokładniej do podsumowania maja, który wypadł tak krucho, że andruty kłaniają mu się po same kostki i proszą o rady w tej sprawie. Jednak nie przedłużajmy... :)


Przeczytane w maju zostały:
Hipnoza” - Bartłomiej Basiura (tę książkę powinnam liczyć jako połowę, ale nie czepiajmy się szczegółów...)
2049” - Rafał Cichowski
Noc” - Ryszard Grzywacz
Santa Olivia” - Jacqueline Carey

Dodatkowo swojej recenzji doczekała się książka:

W tym miesiącu najlepiej wypadła książka „Dziewczyny z Syberii”. Gdybym mogła to wycałowałabym za nią panią Herbich po stopach. Natomiast sparzyłam się na „Hipnozie” Basiury, co wywołuje u mnie płacz, śmiech, złość i wiele innych emocji.

No i coś z życia bloga:
Ilość postów: 5 (z czego 3 to recenzje)
Ilość obserwatorów: 73 (wcześniej 69)
Ilość wejść: 11897 (wcześniej 10940)

Dołączyłam także do wyzwania  „Kocioł Wiedźmy i mam nadzieję, że spełnię chociaż te minimalne wymagania. Jakby co możecie mnie batożyć rzepą lub kazać klęczeć na rozgotowanym selerze, kiedy będę unikać tej zabawy. :D

Następny wpis to będzie recenzja „Nocy” pana Grzywacza, a ja znikam, by wczytać się w „Pamiętnik lesbijki” pana Edwardssona.
Dziękuję, że jesteście ze mną. :*

Ajjj... Zapomniałabym o jednym szczególe... Od nowej recenzji zmieni się nieco wygląd postów. Mam nadzieję, że przyjmiecie go pozytywnie. :)

13 komentarzy:

  1. Nie ma załamki, Ivy ;) Gdyby nic się nie pojawiło podczas miesiąca, przyjechałabym i Cię wychłostała.
    A tak napisałaś matury, zdałaś ustny angielski (!), trochę poczytałaś, recenzje udostępniłaś i jest git ;)
    Zaintrygowałaś mnie tym zmienionym wyglądem postów.

    Czekam więc na "Noc" :3
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napisać napisałam, ale jaki będzie tego efekt? Ci, co sprawdzają moje odpowiedzi to muszą łapać się za głowy bądź śmiać się z mojej głupoty. :)
      No zmieni się nieco punktacja (walczyłam z nią dzielnie, aż znalazłam coś, co mi się spodobało) a także... nie. Nie będę za dużo zdradzać. :D
      Oho, no to muszę się mocno zapuścić - wtedy do mnie przyjedziesz! Yay! :D

      Usuń
  2. Dziewczyny mam już na półce i nie mogę się doczekać!! Igrzyska też miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku!
    Naprawdę muszę sobie zakupić "Dziewczyny z Syberii" bo czytam o niej same pozytywne opinie :))
    A to wyzwanie jest świetne. Sama do niego dołączyłam dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! "Dziewczyny z Syberii" są warte wydania pieniędzy. :D
      Wiem, że jest świetne. I cieszę się, że dzięki mnie zauważyłaś to wyzwanie. :D

      Usuń
  4. "Dziewczyny z Syberii" - muszę ją zdobyć! Wynik jest genialny, a przecież zdawałaś w tym roku maturę.
    Czekam na nową odsłonę pisania twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogłoby być lepiej, ale matura to świetna wymówka, a zarazem pocieszne wytłumaczenie. ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wyników!
    Jestem pewna, że czerwiec będzie nawet lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam matmę bardzo lubię :) Za to historia... Na szczęście jeszcze do matury zostały mi 3 lata. Miłego wypoczynku w czerwcu!!! I czekam na nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam matematykę, ale w podstawówce. A historia wcale nie jest taka zła. :D

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku! :)
    "Dziewczyny..." muszę przeczytać.
    Czekam na kolejne recenzje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.